Mascaraflickan på gym

Hejsan! Allt bra?

Idag va vi en sväng på gymmet. Vet inte riktigt om det är min grej om man säger så...R sa att hon tyckte att jag var rastlös men det är jag kanske. Fast det var ändå kul på något sätt att gymma och jag och R fällde lite små roliga komentarer till varandra då och då. Som att detta va väldigt bra för kolesterolvärdet. Vi kanske ska börja gymma sen på riktigt och R tjatar om sitt "Beach 09" dagarna i enda. Förresten så tycker hon att Beach 10 och 11 låter väldigt konstigt, men det gör jag nog med! Om jag nu bestämmer mig för att börj träna på gym så blir det säkert mycket bättre när jag fått ett program upplagt till mig. sämre kan det ju i alla fall inte bli. Okej, nu va jag nog lite för hård mot mig själv! Jag var väldigt bra på att gå på det rullande bandet. Rullbandet!

Efter gymmet var vi så himla törstiga så jag och K gick och köpte något att dricka och tanken var att vi egentligen skulle hinna plugga lite också. Så blev det inte om vi säger som så... Så det får jag ta igen nu istället!

Idag fick jag bekräftelse på en sak - jag är inte speciellt stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0