Helgen

Idag har det varit en riktig plugg dag, bokstavligen. Från morgon till kväll. Men en liten shoppingrunda hann jag med också, tack och lov för det. Annars hade jag blivit knäpp! Jag köpte en present till K som fyller år, haha, det rimmade.

Måndag imorgon, känns helt okej faktsikt då jag har haft en jättetrevlig helg. Nåja, idag har det väl inte varit någon överdrivet trevligt dag men igår hade jag superkul! Då var jag hemma hos R. Så himla långt tid det tar att åka buss dit, jag satt och läste tills jag blev aldeles illamående. Väl framme gick vi en sväng och kollade i lite affärer innan vi köpte varsen Chai Latte på Espresso House och gick ut i det vackra vädret och satte oss i en park. Fast när vi väl kom fram till parken hade Chai Latten hunnit kalna, typiskt.

Nu tar vi nya krafter inför en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0