Chai latte ska det vara

Godmorgon! Sovit gott?

Jag har alltid sagt att Chai Latte på Espresso House är så himla gott men det var inte förrän här om dagen som min mamma höll med mig. Innan hade hon (och många andra för den delen också) trott att jag överdrev en aning med Chai Latte, men nu hade hon och några av hennes abetskamrater testat Chai Latte och de tyckte att det smakade super! Jag kunde inte säga mer än - "Vad va det jag sa?".

Idag är det söndag och det känns som en typiskt  "förbereda-inför-nästa-vecka-dag" och det är precis vad jag tänker göra. Jag har ett par prov denna vecka som kommer så det blir att läsa på inför dem. Sedan kanske det blir en liten promenad med K också.

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0