Tiden går verkligen fort

Jag kan knappt förstå att det redan är onsdag eftermiddag/kväll. Tiden går så himla snabbt! Snart är det ju fredag och helg och allt. Trevligt! Om man tänker efter så går tiden väldigt fort överhuvudtaget. Ingenting som har hänt känns som om det hände för länge sedan, fastän det faktiskt var typ fyra år sedan det hände. Ja, tiden går snabbt. Och det får en att tänka på hur viktigt det är att ta vara på den. Därför ska jag göra saker som jag vill göra och följa mina drömmar oavsett om andra säger att de alltid bara kommer att förbli just drömmar. Men detta är mitt liv och min tid och därför ska jag följa mina drömmar och se till att de blir sanna!

I´m gonna follow my dreams and make them all come true!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0