Sovdags

Idag har jag som sagt städat mitt rum samtidigt som jag sjungit med i låtarna från Beyonce`s senaste album. Jag tycker speciellt om Halo och Disappear. De är väldigt fina och Beyonce sjunger väldigt bra. Sweet Dreams är också väldigt bra, men det är å andra sidan typ alla. Hur som helst så måste jag säga att mitt rum blev riktigt fint. Vilket mysigt rum jag har och jag verkligen älskar det. Och nu har jag bestämt mig för att det alltid ska vara så här städat och fint. Från och med nu ska jag lägga alla saker på sina platser och inte slänga en massa kläder överallt. Nåja, vi får väl se hur länge det håller!

Just nu känner jag mig i alla fall otroligt trött och jag tror att det snart är dags för mig att släcka lampan och krypa ner i sängen och sova. Imorgon är det måndag vilket betyder skola och ingen sovmorgon. Det kommer antagligen bli en ganska lugn skolvecka då jag inte har några prov. Skönt. Däremot har jag lite småläxor och ett inlämingsarbete också. Men det är inga problem, det fixar jag.


Idag sjöng jag med till Beyonce`s låtar. Hon har en väldigt vacker röst!

Ni får sova så gott, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0