Så lite tid, så mycket att göra

Känner mig lite stressad då det helt plötsligt känns som jag har väldigt mycket att göra. Kom hem från stan och skolan för ett tag sen. Stannade i stan lite längre än vanligt då jag följde med K och uträttade ett ärende. Sedan efter det var jag på min förra skola för att hämta ett intyg men läraren va inte där så ska jag ska hämta det imorgon istället.

Imorgon ska jag ha läxförhör på naturkunskapen så jag måste läsa på till det, plus att jag har ett arbete till slutet av veckan som jag måste skriva på. Sedan har jag språkläxa också... Om en stund ska jag iväg igen så jag får väl sätta igång nu så jag blir klar någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0