Pluggdags

Kom hem från skolan för en stund sedan och tänkte sätta mig och göra lite skolarbete nu. Skoldagen var bra och ganska lugn. Mycket skratt blev det också precis som vanligt. Idag skrattade vi mycket åt några ord som vi förvärngde uttalet på. Tänk så himla kul man kan ha med några ord! Skolan blir mycket roligare om man skrattar och försöker ha kul, det lovar jag. Och ett skratt förlänger dessutom livet! Så tänk, skolan blir roligare och livet förlängs! Kan det bli bättre?

Men nu tror jag nog att jag måste sätta mig med mitt naturkunskap arbete. Sedan blir det tillbaka till stan igen för lite träning. Vad? Det säger jag inte...

Föresten! Idag fick jag sitta ner på bussen, hihi, bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0