Nästa gång blir det grönsaker

Ikväll ska jag som sagt ha filmkväll och igår hade jag ju lite problem med att jag hade köpt himla mycket godis utan att veta att typ ingen av de som kommer äter godis. Men så fick jag ett sms från R efter att hon hade läst mitt inlägg där det stod något i den här stilen:

R - Jag äter godis :)
Mascaraflickan - Okej, så bra! :D
Några minuter senare:
R: Jag skrev fel. Jag äter inte godis xD
Mascaraflickan: Haha xD

Så det verkar alltså som att det kommer att bli massor med godis över, det är nästan inte lönt att jag plockar fram det över huvud taget! Haha. Nästa gång ska jag bjuda på frukt och grönsaker!

      
Det blir frukt istället för godis om mina kompisar får bestämma! Men det får dom inte! (skämt åsido)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0