Mascaraflickans väderlägsrapport

Godmorgon! Jag skulle väldigt gärna ha skrivit om hur underbart vackert väder det är idag, men eftersoom det inte är det (och eftersom att jag håller mig till sanningen) så gör jag inte det. Usch, vädret är så tråkigt idag. Grått och tråkigt. Det blir säkert regn också ska ni se. Men vänta lite nu! Nu ser det ut som att solen tittar fram. Yeeey! Nu låter jag som en meteorolog, eller ja...kanske inte riktigt!


Kanske borde Mascaraflickan börja jobba på SVT och berätta om vädret...? Eller inte!

Idag är det i alla fall fredag och det är ingen lögn. Men det visste ni säkert redan. Jag menar, hur kan man missa att det är fredag?!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0