"Mascaraflickans unika bussresor"

Hejsan! Nu är jag hemma och jag är helt slut. Men jag ser på klockan att det inte är dags att sova, utan att sätta sig ner med en massa plugg inför proven.

Idag kunde jag, som vanligt, ha valt att berätta om min bussresa. Men jag tänker inte tråka ut er med mina små busshistorier så jag väljer att inte göra det. Jag har faktiskt ganska många busshistorier som jag kan berätta om, men jag ska inte plåga er med dem. Fast kanske hade vissa av dom varit ganska roliga att läsa, vem vet? Jag kanske skulle kunna ge ut en bok med alla mina bussupplevelser. Jag kan riktigt se den framför mig - "Mascaraflickans Unika Bussresor". Det hade kanske varit något!

Håll utkik efter min nya bok! Den hamnar säkert direkt på bokrean!

Skämt åsido, ingen bok!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0