Lyssna inte på drömkrossare

Jag har en massa drömmar. Drömmar om allt möjligt. Om vad jag vill göra till sommaren, nästa år, om tio år! Drömmar om vad jag vill bli, vad jag vill åstadkomma! Jag tycker att det är bra med drömmar och jag tycker att alla borde ha minst en dröm. När man har en dröm har man ett mål att sikta mot. Något att nå! Själv tror jag att det det är väldigt viktigt.

Låt ingen korssa dina drömmar. Bry dig inte om de som säger att det föralltid bara kommer att förbli en dröm. Gör som jag - strunta i dem!


Jag har inte en dröm - jag har flera!

Jag tänker kämpa för att mina drömmar ska bli sanna och inte lyssna på de som säger att det aldrig kommer att hända. Nu är det upp till dig! Ska du ge upp dina drömmar för att andra säger det åt dig eller ska du istället visa dem att drömmarna snart är verklighet?


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Hejsan.

Vad tycker du om "Hello Kitty meets MAC" videon?

Videon finns på min blogg:)

Rock on & Ha de gött!

2009-02-26 @ 20:09:07
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0