Lyckad kväll

Filmkvällen igår var supertrevlig och vi tittade på en komedi som jag faktiskt inte komer ihåg namnet på just nu. Eftersom att inte alla av de som kom hit hade varit här innan visade jag dem runt i området och de tyckte att här var ganska dött. Jag kan inte annat än att hålla med, men det kan faktiskt vara väldigt skönt fast på sommaren är här så klart lite mer liv och rörelse.

Det snackades en hel del och några busringningar hann vi med det också. Det är knäppt så kul det kan vara att ringa runt till folk och utge sig för att vara nån annan. Till de som inte svaarade spelade vi in ett medelande på telefonsvararen. K är bäst på att busringa! Själv klarar jag det knappt utan sitter oftast med en kudde tryckt mot ansiktet för att inte dö av skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0