Jag ljuger så bra!

Söndag idag, vilket betyder skola imorgon. Faktiskt, så känns det inte så himla jobbigt! Jag känner mig ganska redo och har ingen som helst ångest för att det redan är söndag. Plus att det ska bli trevligt att träffa R igen. Jag har redan börjat tänka på vad jag ska fixa för henne när hon fyller år. Det kommer bli kul! Okej, där ljög jag - det kommer att bli väldigt kul! Haha!

Hon sa att hon inte ville att jag skulle baka kakor och tårtor till henne. Men hallå!? Hon har aldrig någonsin smakat något som jag har bakat! Och förresten så bakar jag aldrig så om jag nu gör det till henne så borde hon känna sig hedrad! Fast sannolikheten att jag springer in på ICA Maxi och rycker åt mig nått från kakdisken (?) är nog ganska stor. Oj, nu ljög jag igen! Sannolikheten är väldigt stor!


Givetvis ska jag fixa ballonger!


Och jag menar allvarligt...baka? Hur svårt kan det vara!?

Trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0