Jag känner mig upprepande

Jag kom hem för en liten stund sedan och har precis ätit lite lasagne. Idag är det det onsdag (lill-lördag). Tänk ändå så snabbt denna skolvecka har gått! Visst, skolveckan är inte slut än men imorogon är det torsdag och sen är det  fredag! Och det dröjer inte så länge tills det är lov igen heller. Man måste se saker och ting positivt.

Förlåt för att jag tar upp detta igen...Men jag måste berätta om min bussresa! Jag tjatar verkligen om mina bussresor, jag vet. Men idag var det så illa att jag fick stå pressad mot fönsterrutan samtidigt som jag försökte skriva sms. Och sedan hade jag klumpiga väskor också som jag fick hålla i hårt för att de inte skulle slå till en liten flicka som stod bredvid. Men både jag och hon överlevde!



Kanske skulle det behövas tvådäcksbussar? Min buss skulle i alla fall behöva ersättas med en sådan - eller två!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0