Home from school

Nu är jag hemma och ska snart sätta mig med lite läxor. Bussresan idag var så jobbig (ja, jag vet att jag tjatar mycket om bussresor). Men denna var verkligen väldigt jobbig. Vi fick stå i princip på varandra och när någon skulle gå av bussen fick man nästan stå och krama varandra för att släppa förbi folk. (Låter kanske mysigt men det var det inte). Och bättre blir det inte när busschaffören säger åt oss att inte stå för nära dörrarna. Men hallå!? Vart ska vi stå liksom?

Okej, nu ska jag sluta vara negativ. Ni vet väl att det är fettisdagen idag? Fast jag är inte så glad för fastlagsbullar så jag ska äta någon annan kaka istället. En chokladboll kanske?

  
Mascaraflickan föredrar chokladbollar framför semlor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0