Ett historiskt ögonblick

Det var verkligen va det var idag. Ett historiskt ögonblick. Något vi alla (i alla fall jag) alltid kommer att minnas. Detta jag kommer att berätta nu är helt otroligt. Helt ofattbart. Det är...unikt! Idag för första gången i historien var det alldeles tyst på min buss. Där va nästan inget folk och jag hade sittplats - hela vägen! Det är verkligen otroligt, det har aldrig hänt förr att det varit så lugnt på min buss. För en gång skull var det riktigt trevligt att åka buss. Jag hade nästan kunnat somna där, så lugnt var det! Hur som helst så var detta ett historiskt ögonblick. Ett ögonblick som jag alltid kommer att minnas! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0