Det är faktiskt bara februari

Nu efter att han tagit en liten paus från skolan och hela den biten är det nog dags att sätta sig med lite plugg inför några prov vi ska ha. Det ena provet har jag väldigt bra koll på tycker jag, men inför det andra måste jag öva lite mer. Fast det som jag har övat in sitter och det är ju positivt!

När jag gick till skolan igår var det så otroligt varmt! Okej, där överdrev jag kanske lite. Eller ganska mycket kanske. Det var ju inte 30 graders värme precis men det var varmare än på länge. Det gjorde mig väldigt glad. Äntligen är våren här, tänkte jag! Men idag kom jag tillbaka till verkligheten och insåg att det inte är vår än, och att det faktiskt bara är den 25 februari...


När blommorna slår ut, då är det vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0